בת 20 נהרגה ושניים נפצעו בתאונה קשה בגליל העליון

בנצי לייזרוביץ No Comments on בת 20 נהרגה ושניים נפצעו בתאונה קשה בגליל העליון

חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי ופינו למרכז הרפואי לגליל בנהריה, 3 פצועים: אשה כבת 30 במצב קשה, מחוסרת הכרה עם חבלה רב מערכתית שלאחר מכן נקבע מותה, צעיר בשנות העשרים במצב קשה, עם חבלות בראש ובגפיים וצעיר כבן 20 במצב בינוני, בהכרה, עם חבלה בבטן

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתאונת דרכים קשה שאירעה הלילה (מוצ"ש) בין שני כלי רכב בכביש 899 סמוך למושב יערה לכיוון איילון, נהרגה צעירה כבת 20 ונפצעו שניים נוספים באורח קשה ובינוני.

חובשים ופראמדיקים פינו את הפצועים למרכז הרפואי לגליל בנהריה: הצעירה בת ה-20, תושבת קיבוץ אדמית, הובאה במצב אנוש כשהיא מונשמת עם פגיעה רב מערכתית. למרבה הצער, לאחר ניסיונות החייאה ממושכים נקבע מותה.

צעיר בן 21 מקיבוץ אילון, שהובא במצב קשה, אף הוא מונשם, הועבר לאישפוז בטיפול נמרץ, כאשר מצבו מוגדר קשה וקריטי. צעיר שלישי, אף הוא בן 21 מקיבוץ אילון, שהובא במצב בינוני, הוכנס לחדר ניתוח שלאחריו הועבר לאישפוז במחלקה כירורגית, במצב בינוני ויציב.

פאראמדיק מד"א אדריאן אוקמפו, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו ראינו שני כלי רכב מעוכים, אחד היה הפוך על הגג כתוצאה מהתאונה, באחד הרכבים נסעו שלושה צעירים שנים היו ברכב ואחד שכב מחוץ לרכב, חילצנו אותם מהרכב כשצעירה כבת 30 הייתה מחוסרת הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה, צעיר כבן 25 היה בהכרה, עם חבלות בראש ובגפיים והשלישי היה בהכרה מלאה עם חבלות בראש ובגפיים, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים מהיר בשטח, העלנו אותם לניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים. נהג הרכב השני צעיר בשנות העשרים לא נזקק לטיפול".

נהג הרכב הפוגע, תושב מזרעה בשנות ה- 20 לחייו, עזב את זירת התאונה ובהמשך נעצר. בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה.



0 תגובות